Bob i dagen

Hej alla monsterdiggare! Haha, var det inte någon gubbe som sa så på barnprogramen förr i tiden?
Jag är så glad! Just förtillfället flyter allt på så bra. Hoppas det håller i sig. Man vet ju aldrig hur länge lyckokänslor stannar kvar.

Igår bjöd Albin mig på Kinamat och idag på Mcdonalds. Anledningen är att jag är pank (de vet ni) Gott var det och från Kinabuffen snodde jag med mig massvis med godis i en apotekspåse. Har man betalat så har man =)

Jag frågade Petter för en stund sedan om vad jag skriva på bloggen. Vad som är intressant alltså. Känner att det blir ganska mycket lustiga händelser som återberättas här, just för att det händer mig så mycket konstigt. Sen har jag konsten att överdriva (glöm att ni läste det) Iallafall. Petter tyckte att jag skulle skriva mer om honom.
Det tänker jag inte göra.
Jag tänker inte skriva mer om Bestemalen heller, så jävla ointressant hah.

HAPPY =)

TJII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0