Blogg på Na

På tisdag börjar jag och Kalle från Risbergska att blogga på Nerkies Allehanda om den kommande SkRiKakonserten. Vi var på Na idag och blev fotade och intervjuade, riktigt kul faktiskt. Dock tror jag bilden på mig kommer bli motsatsen till vacker. Börjar blogga där på måndag eller tisdag i nästa vecka. Jag ska lägga upp länk så får ni läsa där med!
Hoppas att det kommer gå bra, har lite roliga idéer.

Direkt efter Na drog jag till Stationen, mötte Amanda från min sångensemble där och fick sällskap på tåget.
Missade tre bussar innan jag kom hem till Albin men nu är jag här iallafall. Vi bestämde oss nyss för att ha en skön lugn kväll framför tvrutan. Idol och sånt mys.

Har inte riktigt bestämt vad som händer detta lov. Skulle vara kul med en resa till Stockholm, men det är ju också kul att ha pengar om man ska dit. Ska iallafall ha en tjejkväll/natt med min bästa tjejer Bestemalen och Cilla. Det är bestämt sedan länge. Vi ska hyra "Vänner", "That's 70's show" och äta massa gott.

Nu ska jag gå till Albin i köket.
TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0