Blåst

Som jag skrivit förut läser jag sjukt mycket bloggar. Och nu måste jag säga att jag känner mig rätt blåst.
Blondinbella slutade blogga för ett tag sen. Alex Schulman har en sajt som heter http://www.1000apor.se
Jag var inne på den (har inte vart det på ett tag) Upptäckte att blondinbella börjat blogga på den sajten istället. Blev rätt förvånad eftersom det stått på hennes blogg att hon inte skulle blogga på ett tag. Läser den nya en halvtimma tills jag inser att Bröderna Schulman bara driver med henne. Det var fejk. Jag är blåst idag.

Usch. Allt som var så underbart för två timmar sen. Fick en släng av ledsamhet och en känsla av jag vet inte vad... Allt har inte gått vägen senaste dagarna. Avskyr vissa stunder. Ska försöka sova så kanske det känns bättre imorgon.

Önskar så att Albin skulle ringa från Göteborg där han befinner sig. Har tråkigt och det är så tyst i huset. Tyst på Kaprisvägen. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0