tabbe med tandborsten

I morse när jag borstade tänderna så kände jag en konstig smak i munnen.
Det smakade hårspray och det var just de det var.
Kvällen innan hade jag bestämt mig för att byta tandborsten och på den som jag tänkte sprayade jag hårspray, bara för att se hur det blev.
Men jag glömde att ta fram en ny och slänga den gamla så ja....
Det var äckligt och jag rekomenderar att hålla sprayen till håret, inte tänderna.




idag gick jag på stan och shoppade Piercingar på Cahara. Dock gick en av navelpiercingarna sönder men de ansåg att jag jag orsakat det själv så jag fick inte lämna tillbaka. Funderar på att gå tillbaka och kräva det, men jag hatar att kräva saker.


Köpte även blommor till håret. Rosor i olika färger. Billiga och mycket vackra


TJAO

Kommentarer
Postat av: nilam

hahahahaha

2008-05-23 @ 16:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0