ICH HABE NAMNSDAG!

Idag är det Johanna-dagen. I sverige bor det ca 4,5 miljoner som heter Johanna. Alltså ungefär hälften.

Jag jobbade idag. Senaste dagarna har det faktiskt gått bra, jag har inte gjort några större misstakes men idag skedde ett. Jag rev sönder ett yberviktigt kvitto. I ca 7 bitar. Jag funderade på att låtsas som inget och säga att det försvunnit med posten. Sen kom jag på att det var ju JAG som ansvarade för posten, så jag bekände mitt lilla rivande för chefen. Jag fick tejpa ihop det och jag lyckades faktiskt bra, jag som aldrig annars kunnat pyssla något särskilt vidare.
Slutet gott allting gott! Snart är det löning och jag ser fram emot den... eh ja.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0