Troubble

Mamma är inte överdrivet glad över sin dotter nu. Jag har tydligen spillt hårfärgningsmedel på listerna i det "Nya badrummet" som hon utrycker det. Dear Someone, vi flyttade hit i Mars! Iallafall, när jag skulle få bort färgen med starkt medel så gick det inte. Och där gjorde jag mitt andra misstag. Jag skrapade där färgen satt fast.... Pluset med det var att färgen försvann men MINUS (minus minus minus) var att lacken på listerna också följde med. Så nu är det som en liten, jag vad ska man kalla det. Kal fläck?, på den annars så snövita listen. Damn me.

Apåråpå Snövit så gick jag häromdagen in på en sminkaffär i Örebro och frågade efter en foundation som ger en "Snövitslook" Tycker det är så fint nu på vintern. Tjejen jag frågade skrattade sådär lite töntigt och frågade "Du vill inte ha en djärvlook då hehehehehe" För det var ju jättekul?

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0