Tillfredsställd

Nu är jag verkligen nöjd och glad.
Jag har jag möblerat om helt och hållet på rummet, fått de första julprydnaderna på plats, bytt örngott och påslakan. Och nedrans vad snyggt allt ser ut nu! Jag har känsla för feeling när det gäller att möblera om så det passar mig.

Just nu laddas det ner för fullt på LimeWire - "Vänner"  (tamigbara tamigbara) och jag ska ligga i timmar och garva och ha så mysigt så i mina nya lakan. Det låter som en perfekt avslutning på den helg som egentligen redan är slut. Men för mig känns det som söndag så, så får det bli.

Hälsar Amanda välkommen till bloggen! En hedersläsare!




Kommentarer
Postat av: amanda

yeeeehaaaa :D

2008-12-02 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0