Sladd

Nu ska jag snart bege mig hemmåt i den tidiga Decemberkvällen. Jag har haft en fin helg och nu avslutades den perfekt då Albin gav mig en ny sladd till min älskade Kamera. Som tidigare skrivet så gick den dumma sladden sönder för ett tag sedan och jag har inte kunnat lägga ut några bilder eller någonting. Oj, det låter som världskatastrof haha. Men nu är det problemet ute ur världen. Gött

Vi kollade på julkalendern på datorn precis. Albin vaknade aldrig i morse så vi missade det. Det var väl... lite för modernt?
Är lycklig att Dorcin medverkar iallafall. Han kan nog sätta krut på det hela!

Ikväll/imorgon kommer det ut lite nyinspelade låtar på youtube! Länkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0