Skåålkar'n

Jag har min vapendragare här hemma idag, alltså bestemalen. Hon undrade varför hon numera kallas så.
Anledningen är att jag alltid velat kalla någon min vapendragare.

Jag, Dea och vapendragaren bestämde oss för att hoppa över Karrovalen idag och vi tre tog sällskap till resecentrum. Vi höll på att falla för godisfrestelsen men vi höll i oss. Vi höll oss så pass länge tills vi hittade en chokladkaka i mitt skafferi. Den är slut, den är historia.

Ikväll är går en fest av stapeln. Min bästa Max och SuperJohn har fest på Satin. Det innebär problem för mig eftersom jag inte fyller 18 år förns om 20 dagar. Jag hade tänkt låna ett legg (om någon vuxen läser detta så tänkte jag inte det på riktigt) men jag har tänkt, och jag vågar inte riskera något. Så det blir hemmakväll tillsammans med min barndom, alltså mig själv. Fan.

Alltså inte fest för mig, men alla ni som ska dit får ha så kul! Dock inte Max, hoppas du får tråkigt babe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0