Perfekt

Jag mådde sannerligen som jag förtjänade igår. Nattens drinkar och bravader gjorde att jag var rätt mycket trött när jag fick paket och frukost på sängen. Men jag hade tur, och tröttheten gick bort och det blev en superfödelsedag!
Släkten kom och jag fick allt jag önskade mig. Jag hade radat upp mina presenter så fint på sängen eftersom jag ville ta en bild på alltsammans. Min plan gick i stöpet när min sjövilda kusin öste ner allt på golvet när han ville hoppa i sängen. På kvällen gick jag, Cilla, Bestemalen och Albin på bio. Det perfekta avslutet på min 18årsdag! Filmen var otroligt bra och jag är mäkta glad att vi gick på den. Yes Man, se den!

Festen då... Den blev också perfekt. Det blev enligt mig de bästa av de bästa människorna och det gjorde min kväll till väldigt lycklig. Hade taggat väldigt länge för en tur på dansgolvet på Björnstugan men jag hann inte vara där så länge. Jag ville stanna, men inte min kropp. Trots det så är jag nöjd och glad eftersom festen hemma och första lagliga krogkvällen blev av och så lyckad. Skulle vilja leva om kvällen ett par gången till, men det går ju inte.
Men jag glömmer den aldrig...

Idag har jag och Abbelabbe bestämt oss för att shoppa. Jag hade lite överflödiga pengar som vill in i affärernas kassaskrin och några välbehövliga presentkort som vill lösas in. Jag skulle vilja åka nu på en gång, nyduschad, pigg, glad och munter som jag nu är. Men lilla sömntutan ligger fortfarande i sängen och mornar. Jag får gå och kittla honom lite och skvätta vatten så är han nog snart uppe.

TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0