Monday

Nu fick jag i sista sekunden reda på att det blir konsert ikväll. Lite surt att få reda på det såhär sent men jag får göra mitt bästa. Ska dit om några timmar och repa med en ny pianist, jag hoppas det inte blir allt för stora ändringar. Har verkligen inget humm om hur många som är med eller vilka som kommer och tittar. Det enda jag vet är hur texten till låten jag ska sjunga går, knappt det haha. Jag suger.

Något jag med suger på är att hitta den sista motivationen till de två sista veckorna i skolan. Jag borde verkligen ligga i nu eftersom flera av kurserna tar slut V.2. Nu är det färdiglekt! Lämnade iallafall in ett filosofiarbete idag, detdär som skulle handla om verkligheten. Jag skrev och skrev, och fick tillslut ihop ett ganska hyfsat arbete!

Göteborg, var underbart! Jag älskar Albin, och älskar mer gör man ju i juletider. Så därför blev det dubbelt mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0