Madickenkläder

Idag har jag återigen haft "Madickenkläder" Jag är bara för söt, eller inte.

Konserten gick bra även fast den var en smula långtråkig. Och då menar jag inte de andra, utan mitt eget nummer. Låten är för lång och utdragen. Ser mer fram emot nästa på torsdag. Då blir det två sånger med Ensemblegänget, Amanda och Samuel. Vi tre ska sjunga "Today a child is born on earth" och "BellaNotte" Låter väl skoj? Har panik inför "BellaNotte" eftersom jag suger på att lära mig just den stämma....men det är en annan vers skämtochsido.

Jag hatar länstrafiken mer och mer. Trots mitt klagobrev fick jag bara ett busskort med 50 kronor på. Kanske ska jag inte klaga över det, men ni kan inte gissa hur många gånger bussjäveln kommit 5 år försent. Skäms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0