Julklappar!

Julklappar är så otroligt kul att få men snäppet över det måste väl vara att ge? Jag liksom skapar mig en bild på hur personens ansikte kommer se ut i samma stund som den öppnat min julklapp...
Mest av allt har jag ju såklart dagdrömt om hur Albin kommer reagera när han öppnar mina julgåvor. Men den drömmen sprack när han tyckte att vi skulle ge varandra paketen och öppna dem lagligt på julafton! Vem tror han att jag är? Tålamodets drottning!?

Imorgon ska den börja på riktigt! Julklappsjakten
Direkt efter skolan ska jag och min trogna vapendragare sprinta upp på stan och shoppa som galningar!
Åh vad det ska handlas!

Föressten, jag sov till 13:30 idag. Jävla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0