Jag ska aldrig mer bli påverkad

Usch vad sur jag blir på mig själv. Jag blir påverkad av allt jag läser på internet.
Allt ifrån de ytligaste struntgrejerna till de djupaste tingen.
"Jaha, är det så!", "Kan man verkligen prova det"?
Jävla mig. Inte mycket av crapet är sant, inse det nu johanna.

Anledningen till att jag blev så sur var att jag kom på mig själv att läsa en artikel som påstod att genom att endast leva på Apelsinjuice i sju dagar så skulle man må prima och få kropp som en ballerina (det där sista hittade jag på själv men ni förstår grejen, men det rimma ju) Självklart fattade jag ju att det var något sjukt men ändå att jag läste de, ägnade det en tanke. Fy! Och fy på alla konstiga kosttips och alla Keso/avocado-dieter.

Damn it
Damn me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0