Inte riktigt nytt år än men jag har lust nu!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En väldans massa. Piercing, Niko, Slutade med Friidrotten, Blev tillsammans med mitt ex och så ställde jag ju till med en historisk katastrofal fest i februari...
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, kan man lungt säga. Det har gått nästan till en överdrift. Bestämde mig igår för att det förra nyårslöftet var det sämsta någonsin och det har gjort att många dagar varit jobbiga, men frågan var ju om jag höll det, och det gjorde jag ju iallafall
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte ännu. Men vissa önskningar och drömmar om det har jag allt hört.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och det tackar jag för. Det är väl det jobbigaste som kan hända så varje år man slipper något sådant är uppskattat, dock kommer det ju något år... hoppas det inte blir de nästkommande.
5. Vilka länder besökte du?
Faktiskt bara Sverige detta år, och det har vart skönt. 2007 blev det 7 resor och det var som en liten överdos.
6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer dagar då allt känns bra, En viss framtid och mera spännande händelser. Sen skulle jag vilja önska lite bättre självinsikt.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Den 1 Augusti. För det var då jag insåg att jag aldrig slutat saknat Albin, det var då jag insåg att om jag skiter i oss så kommer jag få ångra mig för resten av livet. Så den dagen tackar jag för.
8. Vad var din största framgång 2008?
Hm. Skulle inte vilja säga något faktiskt.
9. Största misstaget?
Stadsparken kvällen..... fuck it!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Det har det varit mycket av. April - bröt revben. Maj - Bröt revbenet över det redan brutna. Juni - bröt foten.
11. Bästa köpet?
Min guldspegel är jag mycket glad över!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Smink, hår.... dåligt! Men detta år ska jag ha bättre karaktär och spara!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag var väldigt glad i början av våren kommer jag ihåg då Jag och Dea satt i hennes lägenhet mycket och lärde känna varandra bra. Slutet på sommarlovet var som en guldsaga, kunde inte blivit gladare för att få min kärlek.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Helt klart "Paradise by the dashboard light"
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket ledset, mycket glatt. Ingen aning.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag tagit hand mer om mig själv, lyssnat på kroppen och så. För då kanske jag hade sluppit att bryta revbenen. Jag gjorde det pågrund av ansträngning och jag lyssnade inte när kroppen ville vila.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Kanske låter sjukt. Men det skulle varit skönare och tänkt mindre om ni förstår vad jag menar med det.
18. Hur tillbringade du julen?
Imorgon, julafton, ska jag ha det underbart och vara underbar!
19. Blev du kär i år?
Så in i helvete. Åh vad kär jag är!
20. Hur många one night stands?
3
21. Favoritprogram på TV?
Andra Avenyn och Vänner!
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja, fast om jag skrev deras namn här så skulle det bli ett helvete. Men man ska inte hata så jag ska försöka att inte göra det mer, även fastän det är svårt.
23. Bästa boken du läste i år?
Fortfarande "Linas kvällsbok" haha
24. Största musikaliska upptäckten?
Har iochförsig lyssnat på Meat Loaf innan, men började mer i år så det får bli han. Annars Edguy!
25. Något du önskade dig och fick?
Hur då önskade?
26. Något du önskade dig men inte fick?
-II-
27. Årets bästa film?
Bästa filmen som kommit ut eller ever? Jag väljer Ever, så då är det ju såklart "G som i gemenskap"
Levde i "G" hela våren och sommaren, det minns ju alla haha.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Den har inte varit här än.... Men jag ska vara så lycklig för att det äntligen blivit min tur att bli myndig. Så underbart ska det bli!!!!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Orkar inte tänka så faktiskt. Nu är det som det är och jag är nöjd.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Leggins, klänningar midjekjolar och linnen.
31. Vad fick dig att må bra?
Bestemalen, Cilla, Dea, Max, Sången och Albins
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vettefan. Brukar aldrig sukta efter kändisar.
33. Vem saknade du?
Måste säga Theresia, min gamla högstadiebästis.

Kommentarer
Postat av: amanda

alltså den där festen i februari! woooohooo den ägde!

2008-12-26 @ 16:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0