Huden, Snattare och Björn Axen

Min hud kommer sannerligen torka ut innan julaftonskväll om jag fortsätter såhär.
Ni förstår, jag badar hela tiden. Idag har jag legat i badkaret tre gånger varav en gång utan vatten. Hoppas mitt badberoende går över imorgon.
Idag på stan hände det två lite läskiga saker. Först var det en tant som snattade inne på pressbyrån. Jag såg hur hon tog en avlång marabou och stoppade in den innanför jackan. Blev lite lamslagen där några sekunder, vad skulle jag göra?
Jag skulle precis gå stödja moralen och gå fram till kassan men precis då ropar tjejen i kassan "Hallå! lägg tillbaka chokladen och lämna butiken direkt" Tanten blev lite rädd, sa ynkligt "Okej" och gick därifrån.

Andra läskiga grejen var egentligen mitt eget fel. Jag snyltsprayade håret på kicks med Björn Axen nyaste sprayburk. Självklart kommer min och bestemalen värsta Kickshat (en vi ogillar på kicks" och säger att "Nu är du minsann skyldig att betala detdär!" Dock slapp jag, men jag skämdes rätt riiijält. Nu kan jag ju glömma fler grattisprover där.... Faen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0