Funderar på att skaffa en blogg som heter "VadSomSkerPaBussen.blogg.se

Idag på bussen blev jag kallad Hora av en gammal tant.
Inte sådant som händer var dag? Nicht
Orsaken var att jag återigen hade fötterna på sätet mittemot.
"Ta ner fötterna för fan, är du en sådan där Hora som super och knullar?" 
Jag antog att den gamla tanten var dement eller något sådant så jag tog bara ner fötterna sa "Nu räcker det" och sedan ägnade jag mig åt att kolla bilnummer.

Jag träffade Bestemalen på stan och vi provade klänningar. Bestemalen hittade en perfekt men det gjorde inte jag. Ska gå på jakt någon mer dag efter den perfekta nyårsklänningen, för den vill man ju ha!

Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, Skolavslutning fredag. Sista julavslutningen någonsin och det är med en lite sorg jag också inser att det är det sista jullovet. Iallafall i skolvärlden.

Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0