"Du har bra gehör men... du är inte vidare bra på det teoretiska"

Fick jag höra idag på arrangeringslektionen. Jag kan inte annat än att hålla med.

Jag ska kolla mig i spegeln snart, måste se om min tunga blivit svart. Med ca 50 vita lögner för att slippa konstigheter, plugg, möten och annat har jag iallafall klarat mig igenom förmiddagen. Nu är det nolltolerans för mer White Lies denna dag. Jag som i vanliga fall är mycket noga att föras med sanningen, skärpning på mig!

Bestemalen var på någon Elviskonsert igår så nu sitter hon och redogör hela konserten för mig och hon verkar rätt frustrerad att just hon inte var Elvis, vilket jag hört många gånger.
Speciell tjej det där. Men hon är bäst.

Bestemalen?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0