Den med sömnen

När jag inte somnat klockan 06:15 insåg jag att det var lönlöst. Jag skulle inte orka gå upp en timma senare så jag stängde av av klockan och somnade ungefär när jag skulle gå upp. Förstår inte vad som händer, men vad det än är så gillar jag det inte. Låt mig sova!

Idag känner jag mig lite fin faktiskt. Jag har lockat håret och tagit på mig mina favoritkläder. Har gått runt och känt mig som ett troll de senaste dagarna. Torra läppar och trötta ögon. Men idag, så är läpparna clean och ögonen, ja det är fortfarande rätt trötta men det finns ju någon underbart ting som kallas smink!


Morgontrött och sur               Färdig och lite piggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0