Thats my religion

Religionlektionen idag var rätt intressant. Eftersom saker folk säger i klassrummet är sekretessbelagt får jag nog inte skriva nåra uttalanden men skumt, skumt....

Dille, Mindy, Gjossan och jag gick upp på stan efter vi fått reda på att Engelskan var inställd. Då engelska inte är ett av mina favoritämnen blev jag lycklig och vi alla var på gott humör. Jag lämnade dock gänget för att gå tillbaka till affären där jag igår inhandlade I.D makeupen. Frågade lite hur jag egentligen skulle lägga på "mineralmjölet", hade stora problem med det i morse. Jag fick det förklarat och jag bokade även en tid för en ögonmake.

För mycket sminktalk herrar? Blir inget mer sådant nu på ett tag nu I'll promise yaa..

TJooA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0