Telefoni

I Mars detta år flyttade jag från ett radhus till en villa.Trots att det nya huset låg centralt var villan  byggd på nya marker där det inte fanns ledningar som kunde fixa hemtelefon, internet eller moderna tvkanalar, Detvillsäga mer än 1an 2an 4an och barnkanalen. Har lidit av detta, visserligen skaffade pappa mobilt bredband så bloggen har ju inte kommit i kläm men alla telefonsamtal har blivit av mobilt användande och det vet ju alla hur mycket det kostar!
MEN IDAG! Så fixade pappa och hans kompis så att allt funkar igen! Strålande glad blev jag och ringde första samtalet till bestemalen som även hon varit lidande i min familjs telefonbrist, hennes telefonräkningar har blivit skyhöga eftersom hon ringt så mycket till sin vän, Mig.
Nu kan ni ringa till mig igen, fast vi har inga singnaler än så jag får gissa när det ringer.

I will be answer like this" Aaaat Booooobs"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0