Spring i benen

Ni vet, jag bröt ju ett ben i foten i början av sommarlovet. I samband med det försvann också alla förväntningar inför tävlingssäsongen. Nu börjar foten kännas hel igen och jag tänkte om ca 15 minuter dra ut på en liten provjogg för att se om jag håller.

Skolan har ju dragit igång igen och schemat för första terminen ser faktiskt skönt och roligt ut. Mycket musik och framför allt INGEN matte eller naturkunskap. Det passar mig perfekt eftersom lektionerna i en naturkunskapssal inte passar mitt psykiska välbefinnande och i skolan ska man väll ändå må bra?

Ikväll ska jag ringa Dea och muntra upp henne med roliga ideer. Har jag skrivit om min ide till Sexblogg? Ska ta upp det med henne och se om hon är sugen. Kanske skulle lägga till det i vårat gemensamma projektarbete. Skulle fan ge min vänstra arm för att se våran handledares min om vi sa "Vi ska inte ha VisProjekt längre, vi ska starta Sexblogg"
Något att spåna på äre...

Så, håll tummarna för nu ska jag ut. Om jag inte skriver mer ikväll har jag brutit foten igen och förmodligen hängt mig i vrede.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0