Simning VS Blå boll

Jag planerade att simma idag. Eftersom jag varken kan springa eller cykla (cykeln är sönder) så tänkte jag att det var en väldigt smart tanke. Jag hade bytt om och allting när jag kom på att jag inte ville simma längre. Så jag tog av mig baddräckten och tränade på pilatesbollen istället, den eviga räddaren. Jag läste att pilatesboll är bäst om man vill träna mage och rygg. Visserligen ska man inte tro på allt man läser men det känns faktiskt som det tar väldigt bra på just de partierna om man ligger på den blåa enorma bollen.

Men istället för att simma idag, ska jag simmar imorgon. Då får jag sällskap av Evelina i bassängen. Får hoppas att hon inte är jätte hype på att simma, för det är inte jag. Det går ganska långsamt fram. Nog om simning. Nu ska jag cykla till Norr för att träffa Karin (idag igen) och Jossan. Vi ska prata och skratta som vi alltid gör=)

TJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0