Simmerskan

En ny grej att börja med kanske? Både jag och Evelina tyckte att simturen på gustavsvik kändes fint. En timma i det svalka vattnet var skönt och jag skämdes inte alls i min baddräckt. Jag har inte hunnit skaffa en bikini som går att visa sig i så därav dräckten. Som skrivet, en ny grej kanske skulle vara att simma 1-2 ggr i veckan.

Nu väntar jag på att Albin ska ringa och bekräfta att han lever. Han kommer hem från Bulgarien idag och, som jag har längtat. Jag hade mina funderingar på om någon någonsin kommit hem med livet i behåll från det rätt så ökända Sunny Beach. Det skulle vara ett glädjande besked om han klarat sig haha.

Jag iscensatte inte min sjuka tanke om att skrika om de sexiga killarna till chefen, men jag var nära.. .riktigt nära.. Jobbet blir mer och mer segt och nu har bilgubbarna börjat ge mig smeknamn. De kallar varandra "Tjocke" och "Grisen" vilket jag tycker är skitkul, garvar varje gång de tilltalar varandra med namn. Faktiskt så är det bara några dagar kvar av min sommarkarriär på bilfirman, en mäkta merit på min ära.

TJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0