Let me sleep on it

Inatt sov jag gott och länge. Vaknade vid 10 men somnade om och gick slutligen upp klockan 12. Jag och Petter hade gjort upp att vi skulle ställa klockan på klockan 03 för att kolla på "Sommar-OS i peking" som det så fint står i alla tidningar. Jag räknade med att han skulle ställa klockan och han räknade med mig,  så det blev ingen Natt-OS i sörbyängen.

Jag kommer ihåg förra sommaren då jag och Albin bestämde oss för att kolla på friidrott mitt i natten. Var det VM kan det varit EM? Vi gick upp vid klockan 02 och väntade till 05 att Kluft skulle börja sjukampen. Vi hade missuppfattat tiden och satt i soffan i onödan. Sjukampen började dagen efter, men mysigt var det iallafall.

Idag har jag en mycket rolig grej på dagsschemat. Jag ska träffa en av mina allra bästa vänner, Karin. Hon har bott i Göteborg ett år men ska om ca en vecka flytta till USA för att träna friidrott där. Vi ska hänga så mycket som möjligt nu innan hon åker iväg till staterna. WIHOO vad kul att träffa henne idag !

TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0