Kvantitet och sexiga killar (not)

Jag har kommit på en rolig grej, kan ha varit jag och bestemalen tillsammans.
Om ni tycker det jag / jag och besteamalen kommit på är skiiittorrt så får ni sluta läsa bloggen eller sucka..
Jo, när man tillexempel är med sin mormor i mataffären och det är fin frukt upplagd i fruktdisken. Då säger man "Ohh vilken fin Kvantitet" Om mormorn har öronen på G kommer hon antagligen säga "Men Johanna(eller vad ni heter), Det heter ju Kvalitet" Eller bara se expiditen i sminkaffärens min när man säger "Är det bra Kvantitet på det här pudret"
Fan vad trist det ser ut i skrift, men jag tycker fan det är kul bara för att...

Nu när jag ändå är igång med det oseriösa kan jag också skriva en grej till.
På min Chefs kontor sitter en almenacka med Sexiga killar. Antar att det är en skämt present från någon då jag inte tror hon skulle köpa den för egna pengar. När jag har tråkigt och inte något att göra sitter jag och bläddrar i den. Absolut inte för att jag tycker killarna ens är något snygga, utan mest bara för att. Tänkte iallafall i förra veckan när jag satt och kollade, - att tänk om jag skrek till min chef när hon satt med kunder " TJOHO ! HAN SKULLE MAN INTE TACKA NEJ TILL VA CHEFEN?" och samtidigt ivrigt peka på den stora bilden med den sexiga(nooot)killen! -

Fyfan vad det märks att jag inte träffat kompisar på några dagar. Då blir det sådanahär inlägg 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0