Jag bröt inte något alls

Jag klarade mig helskinnad från några som helst stukningar eller frakturer så jag är nöjd. Jag ska väll inte säga att löpturen gick prima och det kändes guld. Det var rätt motigt och jag blev snabbt rätt trött. Men i överlag var det underbart och hade framtills samtalet med Dea tänkt att köra en tur innan skolan imorgon bitti, men vi bestämde att vi skulle ut och gå en runda istället. Då kan jag ju lägga fram ideerna om Sexbloggen!

Eftersom Albin varit här över natten ser det rent ut sagt förjävligt ut på mitt rum. Vi har för vana att kasta omkring saker och sedan jag skaffade löshår ligger det hår, stylinggrejs, hårborstar och annat jox över hela rummet. Jag har ju en deal att sköta så jag måste skärpa mig angående städningen. Dealen är så att om jag och petter städar våra rum och bäddar egna sängar får vi en varsin LapTop. Jag har inte sköt dealen så för min del blir det nog ingen.

Tjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0