Inredningsarkitekten

Jag hade som skrivet ingenting att göra. Jag kom på att jag skulle jobba med några tavlor som jag länge tänkt på. Alltså, missförstå mig inte. Jag skulle inte måla tavlor utan sätta in bilder i ramar så det blev tavlor. Mycket billigt och snyggt. Man skriver ut en bild från datorn, tar ut en ful bild från när man var liten, slänger den och sätter i den nyutskrivna snygga bilden. Jag fixade en ommöblering jättefint och spikade upp på väggen, fast jag inte får spika för mamma.

Medans jag gjorde tavlorna kom Petter in på mitt rum och kollade på mina gamla tavlor. Han sa att han så himla gärna ville ha två av de 4 "Freddie Mercury" tavlor. Jag sa att han fick köpa dem för 100 spänn. Han antog det och vi gjorde en Deal. Dealen var - Han fick köpa två tavlor för 100 spänn om han inte skvallrade för mamma om att jag spikat i väggen-
jääävla bra affär!

TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0