I.D

Jag är ju som ni säkert vet mycket intresserad av Make Up. Jag använder inte mycket smink med det jag använder vill ja ha kvalitet på och det gör ju att studiebidraget inte alltid räcker till. Jag är svag för lysterfoundations och transparanta löspuder, en mjöligt puder som saknar färg.



Jag har länge varit nyfiken på märket I.D då jag från alla möjliga håll hört att det är ett märke av hög klass. Hade trott att märket bara såldes i Stockholm och Göteborg så jag vart inte lite förvånad när jag påväg till skolan såg en skylt som det stod. "I.D 10%" Så, idag när lönen var ett faktum på kontot drog jag med mig Dea in i affären/salongen där sminket fanns.  Jag fick en ganska lång introduktion och efter den bestämde jag mig för att lita på allas tips och försäljarens löften om "Drömhy" Jag köpte Mineralfoundation, löspuder och en fin Rouge.

Bryr mig inte om att skriva vad det kostar, då det finns vänner som kan börja driva med mig.
Men. Dyrt som in i helvete var det.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0