fotot

Min Mamma ville prompt ha ett fotografi på sina två barn så i söndags tog hon mig och Petter till ett redan utsett ställe i stadsparken och där skulle vi bli fotograferade. Momors gubbe är lite av en fotograf och han skulle fixa jobbet gratis så därför var det han som skulle ta kortet. Jävlar vad misslyckat det blev. Petter valde ett par avklippna byxor som får hans ben att lika två strån. Sen ruffsade han till håret på ett sätt som han inte alls klär i enligt hans syster mening.
JAG, såg inte klok ut. Jag hade valt en för kort skjortklänning och under det hade jag svarta strumpbyxor,på koret vart det inte snyggt på långa vägar Mitt hår var nyfriserat och jag såg smutsig ut om jag får säga det själv.
Väl på plats fanns det inte mycket mer att göra än att Poosa så proffsigt man kunde och hålla sig för skratt när mamma hela tiden sa "Petter ta bort händerna från ansiktet" (ja, han tramsade min min lillebror)

Korten ska iallafall tas om nästa vecka...


Kommentarer
Postat av: käft

du ser jätteren ut!!!!!!!

2008-08-28 @ 20:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0