Fan och babbel

Klockan ringde aldrig i morse. Jag vet inte varför den var tvungen att strejka just när skolan just börjat. Den fungerade när jag provade den efter min alldeles försena uppvaknande och den enda sanning jag får fram är att jag stängt av den i sömnen, för jag ställer ALLTID klockan innan jag somnar. Nog om klockor, jag har engelska om en snar timma så jag tänkte snart cykla iväg till Skolan och vara duktig student.

När Albin ringde igår kväll hade jag tusen saker att berätta. Jag babblade på om skolan och väldigt mycket som jag ville få ur mig. Jag som hela tider tänker "Oh när han ringer ska jag bara lyssna på hans röst" Men sen när Displayen visar "Baby ringer" Glömmer jag det och pratar och pratar och pratar. Jag måste verkligen skärpa mig.

Nu äre time för some MakeUp

TJOOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0