The Grudge och en spyende tjej

Igår åkte jag och Albin till Sveriges egentliga huvudstad. Göteborg. Som alla andra dagar spillde jag såklart på tröjan så jag köpte en ny, sounds rich? nooooO!

Efter att vi käkat sjukt mycket matoch ännu sjuktmer glass bestämde jag att vi skulle gå förbi en resturang som är känd för att ha "The Grudge" liknande servitriser. På en snegata nedanför Avenyn kom skylten med resturangens namn närmare "Mingeling...." Vi kollade in och möttes av väärldens läskigaste ansikte. Hennes face var glubländad ("Hon hade ju fan guldpuder" sa Albin) Hennes ögon borrade sig rakt igenom ens egna och jag kände ÄRLIGT rysningar längst hela kroppen. "The Grudge" på pricken. I Sweare!
Gå aldrig in där kära bloggläsare. Gå aldrig in där!

Efter "Mingeling" började ett band spela på en scen lite längre ner och det bandet var faktiskt riktigt grymma. De spelade circus en halvtimma och sedan var det inte långt kvar tills tåget skulle gå. Det som hände på tågresan är tveksamt om jag verkligen ska skriva här. Är ni känsliga så sluta läs HÄR. Om inte, fortsätt.
Efter att tåget åkt förbi Allingsås började jag må rent ut skrivet ; Åt helvete. Om det var all mat och glass eller en stark snus som var den utlösande måilla-faktorn vet jag inte. Fanns inget annat att göra än att resa sig ur tågstolen och spy på toaletten. Det upprepade sig en gång till och jag kände mig som världens äckligaste tjej.
Fräscht nope.

Har även fått rapporter från Mallisresan, något som är ett MÅSTE att också rapporera om här.
TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0