Det är det vi kallat vänskap

Bestemalen har hånglat med en kille som heter Harald. Den informationen gjorde mitt liv bättre och snäppet längre eftersom jag skrattade gott åt min gamle vän. Deras Mallorcaresa hade tydligen varit toppen vilket man kan se på bilderna och höra av historierna blodisarna har. Cilla blev brunare än någon annan människa och Bestemalen hade kul på sexfronten, mer får jag inte avslöja hur mycket jag än vill.
Mina vänner lyser som mallorcasolen och jag blir lycklig så fort jag ser dem vinka på skolgården eller äter mat med dem i matsalen. Hoppas bara att bestemalen landat psykiskt i sverige på måndag. Då har vi våran första lektion tillsammans sedan lågstadiet. Vi ska läsa Teater i ett helt år tillsammans på fiendeskolan Risbergska. Dea ska också ingå i teatersällskapet och min "innankursenstartarkänsla" säger att det kommer bli ett intressant år med fina ageranden.

Maten var god och nu ska jag sjunga. Har spelning tillsammans med Max i helgen så.... time to rush.

BYE

Kommentarer
Postat av: bestemalen

jag saknar dig och vill träffa dig och det ska jag göra o en timme så jag borde gå och förbereda mig hejhejdådå

2008-08-23 @ 13:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0