Där skon klämmer

Jag avskyr inte att vara själv. Det kan vara skönt och avslappnande att ha någon kväll utan att träffa någon eller att göra ens något alls. Men, de kvällarna brukar man ju få välja. Det brukar och SKA finnas alternativ. Såhär är läget
Bestemalen, Cilla, Charlotte och Emelie ska inatt åka till Mallorca
Dea ska på vuxenfest i Fjugesta
Gjossan ska på Winnerbäck
Max och alla hans vänner är i Spanien
Emma är på Öland och super
Karin är i Barcelona
Albin är i Bulgarien
Petter är hos kompis
Visst, jag har fler jag kan umgås med men det verkade inte som de kunde heller.
Usch, vad ska jag göra?

Fick en glad överaskning idag när jag hade pengar på kontot. Förstod inte hur de hamnat där eftersom jag senast låg på minus. Frågade pappa om han hade satt in, men nej. Kollade om friidrottslönen kommit, nope. Någon som satt in pengar? haha.

TJAOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0