barnvakt och balkongbabys

Jag jobbar ju som barnvakt. Idag var det dags att passa lille Alex. Hoppades att han skulle vara lugn och stilla eftersom båtnatten utan sömn gett mig lite komplikationer, jag var heelt slut. Han var SJÖVILD. Han hoppade på mitt huvud och tog mitt Lancomes läppstift och smetade in i hela sitt ansikte. Jag är en snäll barnvakt och blev inte arg. Jag skrattade (grät inombords) och sa först att det gjorde ont och sen att läppstiftet var dyrt(som om han skulle bry sig) Efter två timmar kom hans mamma tillbaka och jag åkte till Dilledarling.

Det blev en väldigt mysig kväll på hennes balkong. Vi berättade hemligheter och blev höga av kvällens smooke. Mycket av snacket gick i kärlekens tecken. Hon är en underbar vän som jag alltid vill ha i mitt liv. Vi kollade på texttv och såg att ovädret var på G. Jag cyklade hem i regnet och kände i luften att det skulle bli storm. Jag får väl se inatt om mina föraningar stämmer. Hoppas, för då kanske jag slipper jobba. Hoppas inte, för det är allt lite skrämmande.

TJAO yä
<3 (gammal utavhelvete bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0