222

Jag går mot inlägg 223 nu den 13 augusti. Med en timma kvar mot dygnstimman är jag helt slut. Har kört ett rätt så hårt pass idag. Wetwest pass för att vara noggrann. Det är den sjukaste träningen man kan göra, men utan alternativ så är den är räddare i nöden, och nöd var det. Jag mår dåligt i kroppen för att jag inte kan träna friidrott. Foten och revbenen vill hålla mig still och jag gör dem till viljes, för annars får jag för ont. Men, det suger.
När man kör Wetwest har man en väst (ful utav helvete)på sig och så springer man i vattnet i en pool, eller medelhavet om man är i de trakterna.

Känner att det 233dje inlägget numera är känt som Nakeddays tråkigaste inlägg.

TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0